And she took her time to believe

Så, jag har inte uppdaterat på väldigt (väldigt) länge. Så det är på tiden att jag försöker återuppliva denna blogg.
Det har hänt mycket sen senast jag skrev. En väldigt snabb genomgång av de mest minnesvärda stunderna; Jag kom hem från London, åkte till Oslo, såg Mumford & sons, sommaren kom, studentbalen, studenten, jobb hela sommaren, åkte till Dublin, såg Mumford & sons igen och några fler artister, åkte på en sista minuten till Turkiet, jobbat på förskolan och vinkat hejdå till Frida som drog till Nederländerna.
Jag lär skriva mer om vissa av dessa punkter vid ett annat tillfälle.
 
Så med denna låt lämnar jag er tills jag uppdaterar nästa gång.
 Bon Iver - Love More

Kommentarer
Postat av: henrietta

ida!!!!!!!! <3 <3 <3

Svar: henrietta!!!!!!!! <3 <3 <3Vi måste ses snart, var ju typ forever ago!!!
Ida Bolonassos

2013-11-18 @ 21:38:06
URL: http://vindstillla.blogspot.com
Postat av: Julis

Åh tjoho! Välkommen tillbaka fino! :D

Svar: Tackar, tackar! Ska försöka att inte ta en sådan lång "paus" igen! ;)
Ida Bolonassos

2013-11-18 @ 22:57:57
Postat av: henrietta

I KNOOOOOWWWWW!!!!!! Kan ju va en orsak: har flyttat till sthlm heeeeeh....om du ej visste om d!!

Svar: Har du flyttat till Sthlm?!?!?!????? Whaaat? Vad gör du där? Pluggar, jobbar?
Ida Bolonassos

2013-11-20 @ 20:10:59
URL: http://vindstillla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0