Update från London

Hej allihopa! Jag har inte uppdaterat på jättelänge så here goes. Jag befinner mig nu i LONDON! Igår begav jag, Cecilia och Frida oss hit och har hittills sovit på flygplatsen, tagit fel tunnelbana, checkat in på vårt hostel, shoppat på primark, ätit fish & chips och druckit öl/cider. Nu sitter vi på en bar för att vi har inte wi-fi på hostlet och det var gratis här. Uppdatering kommer inte vara den bästa (som vanligt dårå) då internet inte är en självklarhet. Jag önskar er alla en bra dag och om jag inte uppdaterar mer under resan så kommer jag hem till Umeå nästa vecka på torsdag och lägger förmodlingen in ett "hej, jag är hemma-inlägg".

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, det låter fantastiskt Ida! Vi ses i London om bara några dagar!!!! AAAAAH, HELT GALET SNART NU! :D (jag måste packa nu, alltid lika svårt..)

2013-02-20 @ 16:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0