I'm coming soon London!

Imorgon på morgonen så drar jag mig mot Umeås flygplats sedan åker vi till LONDON!!!! Jag är så taggad att det inte går att beskriva med ord. Jag har dock inte ens packat än.... Jag har dock skrivit klart typ hälften av det jag ska ha gjort innan imorgon (jag har planerat att vara vaken hela natten och sova hela resan imorgon). Jag ska hinna klart med mina skrivuppgifter, packa väskan och städa mitt rum innan kl 8 imorgonbitti.
Jag kommer nog inte att skriva något mer innan jag åker iväg, så detta är hejdå för mig ett tag. Jag kommer nog ta med mig datorn dock men jag tror inte att jag kommer uppdatera något förrän jag kommer hem.
Farewell!!!

Kommentarer
Postat av: rolf

Uppdatera!!!

2012-07-01 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0