Fredag den 13e

Imorse hade jag ställt klockan för att gå upp tidigt och göra mig redo för min intervju, åkte dit och behövde ringa på fem gånger innan någon kom och öppnade dörren. Sa att jag var där för att träffa Pernilla, men hon var tydligen inte där.. Hennes kollegor försökte få tag på henne utan resultat och hennes mobil var avslagen. 20 minuter senare får jag ta och lämna mitt nummer för att hon skulle kunna ringa upp mig när hon kom tillbaka. Sen efter tre får jag ett samtal och en ursäkt då hon hade glömt bort att hon skulle ha intevjuen med mig idag, vi bestämde en ny tid på måndag kl 13. Så det kan gå, det är ju faktiskt fredag den 13e. Hur som helst så har det annars varit en helt ok dag, det har regnat mycket men jag tycker att såna dagar kan vara ganska sköna och jag fick mig några gratis duschar på mina äventyr idag.
Nu ska jag städa mitt rum för att det ser helt fruktansvärt ut...
Btw så hade vi just kommit fram till London för en månad sen, åhh vad jag längtar tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0