Stones, taught me to fly

Så jag vet att jag nästan aldrig uppdaterar längre men jag har faktiskt inte tid eller inspiration. Bloggen är det som prioriteras sist just nu. Jag har alldeles för mycket på gång och det kommer bara bli värre innan det blir bättre.
Jag tänkte i alla fall lägga in lite bilder från julgård på midgår och nyår som ni kan underhålla er med i väntan på bättre tider.
Julgård på midgård
Dans tvåorna hade uppvisning
Min extremt vackra pepparkaka, Ida-style!
Nyår
Vi åt buffé på eastern palace



Cecilia var galen i inlagda mandariner

Och jag var galen i sushi



Fyrverkerierna



Tyvärr så tog jag inga fler bilder efter fyrverkerierna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så gott det ser ut!! :-)

2012-01-08 @ 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0