Take over the world

Jag måste bara skriva att för kanske två veckor sedan så berättade min mamma för mig att Vide har börjat skratta det här ondskefulla skrattet, ni vet det där jag-kommer-ta-över-hela-världen-skrattet, och då hade hon frågat honom: "Vem har lärt dig att skratta sådär?" Ett snabbt och kort svar kommer från rackarens mun: "Da!" (Ni som inte förstår är det hans sätt att säga Ida..) Mamma blir lite förvånad och frågar: "Har Ida lärt dig det?" Lika snabbt och lite stolt säger han: "Ja!".
Det lilla rackarbarnet! Bara för att jag utimellan lever ut mina mästerplaner step by step och firar detta med det välförtjänta ta-över-världen-skrattet lite då och då, betyder det ju inte att jag har lärt honom det... Men jag kan inte hjälpa att jag känner mig lite stolt.
Han kanske ser söt och oskyldig ut men låt er inte luras...
För han kan vara en riktig liten busunge!

Kommentarer
Postat av: henrietta

hahahaha man ser det som är riktigt evil på sista bilden...haha

2012-01-14 @ 00:02:43
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hahaha, så himla söt! han tycker väl att han också är välförtjänt ett litet ta-över-världen-skratt... jag tror att din broder kan ha någon master plan going on!!!

2012-01-14 @ 01:03:39
Postat av: Fei

Håller med ovanstående. Han har en jag-kommer-ta-över-världen-blick!

2012-01-14 @ 17:10:20
URL: http://feiheinestam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0