Bild tack?

Jag håller på att leta en bild till mitt cv, men inser att jag har en tendens till att se "lite" smått störd ut på de flesta... Det är något med kameror som gör att dessa miner kommer fram (eventuellt att de alltid är framme, och kameran bara förevigar dem). Så om någon känner att de har en seriös bild på mig som bara skriker ut "ANSTÄLL MIG!" så får ni ju gärna ta och skicka den till mig.
Jag skall nu ge några exempel på hur bilden INTE får se ut!
Eller vad tycker ni, skulle ni anställa mig?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag skulle absolut anställa dig, på direkten!

2012-02-14 @ 19:05:19
URL: http://junavik.blogg.se/
Postat av: henrietta

dom tre sista skulle jag inte ens tveka på att använda.

2012-02-14 @ 21:06:58
Postat av: Pernilla

Haha, busunge!!

2012-02-17 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0