Update

Jag vet att jag aldrig uppdaterar här längre, men det kommer ändras när jag inte har lika mycket att göra. Tänkte bara säga att jag gjorde första provet i matte D idag och det gick skitdåligt känns det som, framförallt för att min hjärna inte sammarbetade med mig.
Imorgon har jag fysikprov, vi får se om mitt hjärna inte är lika borta då som den var idag.
Och på torsdag kl 15.30 har jag jobbintervju.
Nu till något helt annat, jag fick en otroligt stor känsla av vår idag. Detta pågrund av det helt fantastiska vädret, men insåg sedan att det ännu är februari och lär dröja tills april innan den riktiga våren sätter igång. Men tiden verkar gå så fort under den här delen av året så det kommer snabbare än vad man tror.

Kommentarer
Postat av: henrietta

"vi får se om mitt hjärna inte är lika borta då som den var idag."

haha. skämtar du. <3

2012-02-14 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0