29 Februari

Tänkte bara skriva lite om idag, skolan var helt ok. Matten var rolig för en gångs skull, detta berodde mest på att det gick bra för mig och jag förstod vad jag höll på med, fysiken gick också helt ok. Sedan fick vi också se ettornas projekt, de var duktiga!
Efter det bar det av till jobbet, jobbade till kl 21 och hade inte förväntningar på att det skulle vara en bra arbetsdag, men när man väl var där så kändes det mycket bättre och även det gick bra. Så jag kan väl helt enkelt säga att denna dag har varit en bra dag! :)
Detta inlägg avslutar jag med att lägga in två bilder på min mamma och jag. Och jaa, jag sitter i hennes knä, och nej, jag är inte för gammal för det! Bilderna är tagna på min 18 årsdag.

Kommentarer
Postat av: henrietta

du tjänade 85 kr/timmen idag!!

2012-03-01 @ 10:42:21
Postat av: Pernilla

åh, vad fina du och din mamma är! Känner att jag måste gå och sitta i min mammas knä nu.

2012-03-03 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0