Work

Ikväll ska jag jobba för tredje dagen i rad, känner mig lite småless nu men sen så ska jag inte jobba förrän på måndag igen. Och nu kanske ni tänker att det är väl inte så jobbigt med tre dagar i rad!? Men jo, det är det! När man för det första har skola först och om man inte slutar tidigt så hinner man inte hem och äta innan man ska dit så då köper man en macka på vägen dit och sen sitter man där till kl nio, behöver sedan springa till vasaplan för att inte missa sin buss och kommer hem vid halv tio. Det är jobbigt!
Åh, vad jag gärna skulle vilja åka tillbaka till Grekland just nu och bara inte bry mig om någonting, hade varit så skönt att slippa all skola och jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0