Laughing

Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag pratade med Julia på facebook, jag höll på att klaga om att jag behövde jobba imorgon kväll och hon försökte peppa upp mig, men envis som jag var så hjälpte inte hennes första försök och jag var inte peppad alls, det vill säga tills hon skrev detta:
Jag förstår verkligen vad du menar, men jag vill som sagt BARA belysa att du FÅR jobba 4 timmar Och sen gå HEM och SOVA! Så självklart Ida, visst är du lite peppad nu?
Jag.höll.på.att.dö.av.skratt.
Jag förstår att de flesta inte kommer förstå vad det roliga med detta var men de som jobbar på online kommer definitivt förstå. Till er andra så kan jag säga det är ett internt skämt så skyll er själva om ni inte jobbar/jobbat där!
Nu till något helt annat så funderar jag på att färga håret brunt igen, och blev lite småtaggad på lugg igen när jag såg gamla bilder. Nostalgi!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

va för att man kan sjukanmäla? ja det är väldigt LYXIGT att ha jobbat där

2012-04-25 @ 13:45:49
URL: http://henrietta.midgardsskolan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0