It's been a while but I still feel the same

Åhhh, jag har så mycket läxor att göra men jag VILL INTE! Påsklovet kan inte komma fort nog... Dessutom så är jag sjukt irriterad på vädret idag, har ju snöat hela dagen! Jag som trodde att våren snart var framme, men icket, där trodde jag fel. Detta blev ett inlägg då jag mest bara klagar, men det är min blogg så jag bestämmer!
Imorgon så ska jag jobba, har inte varit på jobbet på en vecka typ, och nu ska jag jobba tre dagar i rad... Jag måste gå och söka andra jobb också för jag trivs inte så bra på online, det är vad jag och Henrietta ska göra på påsklovet. Nu säger jag inte att jag ångrar mitt jobb på online för det gör jag absolut inte, dom är jättetrevliga där och jag har fått både kunskap och erfarenhet av att jobba där. (plus att lite extra pengar på kortet inte sitter helt fel).
I fredags så var jag funktionär på umeåopen, jag jobbade i entrén, det var faktiskt riktigt roligt och jag hoppas på att få vara det nästa år också.
Nu till lite annat så kanske jag ska åka till london i en vecka, dagen efter skolavslutningen med Frida, Pernilla och Cecilia. Det skulle verkligen vara underbart, men jag måste samtidigt försöka spara pengar..
Nu ska jag försöka påbörja mitt inledningstal till debatten på samhällskunskapen imorgon och lyssna på underbara låtar samtidigt.
Ed Sheeran - Give me love

Kommentarer
Postat av: henrietta

hahaha JÄTTETREVLIGA

2012-04-02 @ 12:14:28
URL: http://omhenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0