Dagen

Min kära mobil börjar lägga av på mig... Imorse när jag insåg att den inte ringde för att väcka mig så blev jag lite småsur. Den har också stängt av sig ett antal gånger så jag kan inte säga att jag är så förvånad. Detta innebar iallafall att jag försov mig så då bestämde jag mig för att stanna hemma och plugga matte för vi har matteprov imorgon. Sedan då jag av min broder får höra att han har försökt kontakta mig utan att min mobil har ringt på min ände så inser jag att den försöker stänga mig ute från civilationen. Så nu måste jag leta reda på min förra mobil för tydligen vill inte denna vara med mig något mer. Ska kanske testa att omprogrammera eller något sånt, förhoppningsvis funkar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0