No internet!?

Måste bara svara på Henriettas kommentar om internet när jag åker till fjällen imorgon. Nej, inget internet kommer jag att ha tillgång till och jag tar eventuellt inte ens med mig datorn(fast kanske, för jag har filmer på datorn). Så ingen uppdatering på några dagar nu. Jag åker hem på tisdag så ni får försöka överleva utan mig tills dess.
Nu ska jag packa klart och sedan sova, jag måste gå upp tidigt imorgon för att hinna packa de sista grejjorna som inte blir nerpackade ikväll. Ha ett bra lov till alla er som får det nu/efter imorgon!

Kommentarer
Postat av: henrietta

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bitch!

2011-03-04 @ 10:29:41
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: henrietta

haha åh jag diggar att min kommentar innan gör så man kan dra sidan fram & tillbaka hihihihhhi

MEN KRAM DÅ IDA, KRAAAM!!!!

2011-03-04 @ 10:30:42
URL: http://omhenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0