Jävla videokamera!

ÅHH, jag kan inte skicka över engelska filmen från videokameran till datorn!!! Har numera försökt med detta sedan 18.30 idag... men ICKET! ;( Inte nog med att det inte går att skicka över så har min mammas vidoekamera börjat "äta" band, så när man spolar tillbaka banden så blir dom helt utdragna, jag hoppas verkligen inte att något  som vi har spelat in gick förlorat. Jag och brodern min har dock en plan som eventuellt funkar för att skicka över till datorn(håll tummarna). Jag måste ju hinna redigera filmen innan tisdag också. Sitter och funderar för mig själv om detta är möjligt, kanske, kanske inte.. Dessutom måste jag skriva på biologin som jag ännu bara har börjat med. Vad dryygt att ha läxor över lovet :(
Jag ska lägga in ett inlägg om fjällen-resan lite senare(kanske imorgon) och då kommer också lite bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0