Borgafjäll

Tjabba! ;) Nu sitter jag och har biologi. Jag måste bara skriva att det är underbart väder och när jag gick till skolan idag så tog jag inte på mig vinterjackan utan skinnjackan. Och det var varmt ändå! :) Dock så blåste det väldigt mycket... Jag ska också meddela att imorgon så börjar mitt sportlov eftersom jag, Julia, Cecilia, Frida, Josefin och Pernilla ska ta ledigt för att vi ska ta bussen till borgafjäll. Där stannar vi några dagar och bor i en husvagn och åker snowboard/slalom. Oerhört trevligt kommer det att bli! Ikväll så måste jag packa allt jag ska ha med, märkte att jag inte har någon skidjacka, skidglasögon eller en hjälm.. Så det blir till att försöka finna dessa grejjor ikväll.
Nu ska jag fortsätta med biologin! ;)

Kommentarer
Postat av: henrietta

hoppas du har internet där annars kan du se dig som död!

2011-03-03 @ 15:03:52
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: rolf

Hej!

jag har en snygg brun skidjacka och ett par glasögon och ett par alldeles nya skidpjäxor (tyvärr inga slalomskidor)om du vill låna!kram Sandra

2011-03-03 @ 18:24:34
Postat av: MrMuscle/bigC

funnit något användbart än?? :D

2011-03-03 @ 23:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0