Torsdag

Idag så satt jag i 3 timmar och 45min och skrev matte B nationella. Personligen så tycker jag att det kunde ha gått bättre, det råkade just vara så att det jag inte hade pluggat så mycket till var med ganska mycket medan det jag hade koll på inte var med så mycket... så jag är lite orolig för hur det gick men jag hoppas att det var tillräckligt för ett vg iallafall.
Jag har ju fått veta vad jag har för betyg i de flesta ämnena och jag kan säga att jag är riktigt nöjd! :)
Imorgon har jag inga lektioner = jag är ledig! och på måndag så ska jag bara komma till skolan och få veta vad jag fick på matteprovet/betyget för matte B, tisdag är det slaget på midgård, onsdag är klassens dag och torsdag är det SKOLAVSLUTNING! Det jag ville säga med detta var att jag inte har någon mer lektion i ettan! I MADE IT!!! :D

Kommentarer
Postat av: rolf

Måste vara skönt att få vara ledig ett tag. Du gör det bra, måste jag säga och ett matteprov är väl inte hela världen heller? Det kommer ju fler chanser.

2011-06-09 @ 23:59:15
Postat av: sigge

Låter bra, grattis! Du verkar vara en duktig student.

2011-06-10 @ 01:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0