15 juni

I fredags köpte jag min avslutningsklänning och idag köpte jag lite andra saker som jag behövde. Ikväll ska jag nog klippa mitt hår.... är nervös att det inte kommer bli bra, men jag håller tummarna. Hade tänkt klippa lite längre än axellångt, jag är medveten om att jag kommer ångra mig men hår växer ju ut! ;)
Imorgon är det skolavslutning och det känns underbart, lite deprimerande att det ser ut som vädret inte kommer vara så bra.
Det känns riktigt konstigt att jag redan har gått ut ettan... Tiden går så fort! Det känns som igår det var första dagen på gymnasiet och man körde namnlekar med sina nya klasskamrater, och nu är det snart SOMMARLOV!

En fin bild på Fei och Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, det kommer bli helt underbart fint med lite-längre-än-axellångt-hår!

2011-06-15 @ 22:48:29
Postat av: Josse

(ehh, förresten, det var jag som skrev den förra kommentaren)

2011-06-15 @ 22:49:12
Postat av: henrietta

ditt hår blev jättefint!! och ja känns askonstigt att vi gått ut ettan nu ;s

2011-06-17 @ 14:49:59
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh så himla fint håret blev!!!

2011-06-17 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0