Uppdatering! :O

Ungefär tre veckor sen jag uppdaterade bloggen så jag tänkte (efter mycket tjat från några människor) att jag skulle passa på. Orsaken till att jag inte har uppdaterat är att jag helt enkelt inte orkat för det är sommarlov! Jag har jobbat färdigt och det känns bra, men samtidigt tomt... jag hade ju börjat bli van med människorna som man spenderat tre veckor tillsammans med. Jag saknar mina luncher med Henrietta eeextremt mycket! :(
Nu är jag med Julia, vi har just ätit tacos! :) så jag ska vara social med henne ;) Jag lovar att nästa gång jag uppdaterar så lägger jag in bilder från skolavslutningen, jobbet och lite annat!
CYA!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

wihooo, som jag längtat efter en uppdatering! Det ska bli roligt att se bilder!! :)

2011-07-13 @ 22:27:32
Postat av: henrietta

så tråkigt med jobbslut! :(

2011-07-14 @ 17:38:05
URL: http://takemealong.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0