You better be prepared for the cold...

Hello! Jag sitter och lyssnar på musik, borde egentligen läsa biologi men jag vill/orkar inte! Hehe, jag har läst igenom det vi ska kunna men min hjärna vill verkligen inte hänga med så när jag läst en bit så måste jag börja om för jag vet inte vad det var jag nyss läste...
Jag gick hem från skolan idag och det var helt sjukt kallt ute! Jag gick först med Julia en bit, sen gick jag och lämnade en bok på biblioteket och sedan gick jag hemmåt. När jag väl var hemma hade benen blivit så kalla att man inte kände dom och ansiktet stack av kyla. Nu sitter jag i sängen med mjukisbyxor, tjocktröja, duntäcke och huvudvärk... Och jag fryser fortfarande!

Kommentarer
Postat av: rolf

Varför går du? Det finns ju bussar. Varför ska du frysa häcken av dig?

2010-11-17 @ 00:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0