Gästbloggning på hög nivå höhö

Hej alla av Idas vänner! Detta är hennes one and only bästa vän! :) (jag vet att det är sant) Henrietta, som även heter Ida i andranamn. :)
Yes box.
Just nu sitter jag på skolan, Ida lämnade mig just. Tragiskt men sant.
Så Ida då, vill ni komma henne lite närmare in på livet? Ring 0738926683, dag och natt så kan ni höras!!!!!! Underbart! Värsta jourlinjen!
Om inte numret funkar så har din mobil gått ur tiden, tyvärr.
Namn: Ida Linnea (fick jag veta idaaag)
Ålder: 16, fyller år i februari (fick jag veta idaaag)
Älskar: Hetta (har varit klart sen första ögonblicket vi sågs ;* )
Blir sur när: Hetta gästbloggar och hoppar på Ida i korridorerna... (fick jag veta idaaag) (skämta, har jag alltid vetat)
Namn: Ida Henrietta Kristina (fick jag veta...öhm nej.)
Ålder: 16, men beter sig som en som är 6 eller ev. nyfödd ibland
Älskar: Idas lösenord...hehehe...och att vara mig. höhö.
Blir sur när: Ida blir sur på mig :(
Yeeeeezz.
över och ut/valfri hälsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0