Obbola

Jag glömde skriva in Cecilia i inlägget innan märket jag nu, vad elak jag känner mig men det var inte meningen... Nu sitter vi iallafall hemma hos Julia i obbola och lyssnar på när hon spelar och sjunger upp en låt som hon har skrivit, hon är riktigt, riktigt bra. :) Vi har ätit pizza och när vi hade beställt dom, fått dom, och gått hem så såg vi att dom hade glömt en pizza så jag och Pernilla traskade tillbaka i kylan för att hämta den + en extra pizza för att dom hade gjort ett misstag. Det tog typ en kvart att gå dit och sen en kvart tillbaka... men vi fick ju en extra så dom är förlåtna! :)
Nu ska jag vara lite social!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du får inte heller glömma att vi åkte spark till pizza-resturangen :D :D :D

2010-11-21 @ 13:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0