Hehe

Höhö, jag tänkte bara skryta lite om min kemilabbrapport. Som jag förövrigt döpte till Laborera med Ida, underbart snitsigt namn tyckte jag! medan alla andra i klassen tråkigt nog hade "Reaktion mellan koppar och svavel" som rubrik eller något liknande... Boooooring, tycker jag. Här får man värsta chansen att göra något roligt liksom, då ska man SATSA!!! Sedan gjorde jag en bild i photoshop som framsida och en bild i paint till mitt utförande. Jag tänkte lägga ut bilden som jag använde som framsida så att alla ni kan njuta och glädjas åt den lika mycket som jag gööööör!!! ;D



ps. Alla andra hade typ en sten som framsida... ds

Kommentarer
Postat av: henriettas

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2011-05-08 @ 15:39:18
URL: http://omhenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0