Debatt + Gårdagen

Har just gjort klart svenska debatten. Våran grupp var först och vi debatterade om abort. Jag tyckte att båda lagen hade bra argument men det kändes som det andra laget var lite mer på hugget och tog upp saker vi inte hade diskuterat så mycket. Men det gick nog helt ok, tror jag.
Igår så var mamma sjuk och gick och la sig vid kl tre, vilket gjorde att jag fick ta hand om både middagen och barn på egen hand. Som tur var satt Adrian och Elias och spelade nintendo hela tiden så det var bara Vide man behövde kolla till. Men han är jobbig nog... han klättrade upp på bord och pillade loss tangenter på min dator, medan jag stod och lagade maten. Tillslut la jag Vide i vagnen och gungade honom samtidigt som jag rörde om maten, dukade bordet, tände ljus och försökte trycka tillbaka de lösa tangenterna på datorn.
Jag hann inte heller färga håret för mamma var ju sjuk och orkade därför inte kladda in det i håret ;p

Så här kände jag mig igår...

Kommentarer
Postat av: henrietta är bäst :)

oh tuffing ;)

men det visste jag ju redan förresten, det i inlägget!

2010-11-24 @ 15:06:21
URL: http://ljus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0