B-B-B-BATMAN

Hehe, min och Julias msn konversation spårade ut lite...


Julia säger
haha nähä...
mattelärare
galen
jag blir rädd
först täckte jag ansiktet
men han bA NÄÄÄE.

:S

Ida Olsson säger
hihi, jag kan skydda dig från honom! jag är som BATMAN!!! :D
B-B-B-BATMAN!


Julia säger
hahah jaa, jag ba:jag skicka batman på-REEE :O

Ida Olsson säger

HAHA, yeees och då kommer jag sjungande dododododododododo BATMAN! och räddar dig!

Julia säger
hahahaha yaah, nu känner jag mig lugnare:):)

Ida Olsson säger
greeaat ;) nu känner jag mig också lugnare för nu vet jag vad jag vill bli i framtiden. B-B-B-BATMAN!

Julia säger
du är B-B-B-B-ATMAN!!! :D

Ida Olsson säger
YEEEES :D dododododododo BATMAN dodododododododo BATMAN dodododododododo BATMAN!!!!!!!!

Julia säger

hahahahaahhahahahha, you know how to do it ;);)

Ida Olsson säger
yes i do ;) hoppa runt i mantel och mask är min grej och rädda unga damer i nööööd!

Julia säger

hahaha jaa, i agree :):) det är din thing jö
vi slutar nu, ses later B-B-B-B-ATMAN!!




Kommentarer
Postat av: Julia

amazing, B-B-B-B-ATMAN!! :)

2010-11-17 @ 14:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0