Someday you will get the best of me

Hejsan! Idag är tredje och sista dagen på våran loppis som vi har här ute på gården ;) Under de tre dagarna vi har haft loppis har vi sålt för nästan 1000kr, naaaaaajs! ;P
Igår var jag med Saira och tittade på alla bilar inne i stan, sen åkte vi till maxi där jag köpte en tröja, en bok och hårfärg (jag kan lägga in bilder på det sen). Efter det så åkte vi till stan igen. Det var väldigt trevligt och vid ett åkte jag hem.
Ikväll så ska jag och Saira åka och titta på bio igen ;P
Jag ska kanske färga håret ikväll också, vi får se om jag hinner :)

Jag lägger in den här låten igen, because I love it!!!

Matt Costa - Sunshine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0