Helgen

Tja, igår så var jag med Saira och Julia. Vi sovde över hos Saira. Vi hade tänkt ha typ film maraton men vi såg typ bara en film... Vi hann inte se haunting in connecticut, det var typ den jag ville se mest! :( menmen, får väl se den någon annan gång. Aja, filmen vi såg heter brudens bäste man, och på engelska heter den made of honor. Jag tyckte filmen var bra, men jag var så trött så jag höll typ på att somna hela tiden. Vi började se filmen typ vid tre, eller nått och vi gick typ och la oss efter fem nångång... Bilder ifrån helgen kommer in i bloggen ifall Saira kan få in dom i datorn och skicka dom till mig.
Nu ska jag gå, byebye!


Kommentarer
Postat av: saira

haha just ja :P du få påminna mig ngn gång på msn glömmer alltid att skcika bilderna till dig

2009-10-27 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0