Bio

Tja, i lördags så hjälpte jag och Lina till på min lillebrors kalas, det var roligt och efteråt blev vi bjudna på en bio av min pappa och Sandra. Vi såg Zombieland, jag tyckte den var bra men den var väldigt äcklig ;P Sen så åt vi på subway. Vi åkte hem och Lina sov över hos mig, vi satt uppe och kollade på Gossip Girl, 90210 och en film som hette Princess Protection Program tills klockan var nästan 6 och vi sov tills halv tre, fast då skulle man ju ställa om till vintertid så då var den egentligen halv två ;) Menmen vi satt inne hela dageen och bara latade oss, spelade The Sims och sånt... Idag har det inte hänt så mycket heller har mest tittat på Scrubs.



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: saira

de låter chill de :)

2009-10-27 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0