Julavslutning

Idag så var det innebandyturnering på skolan. Jag var inte med och spelade, jag satt och tittade på med Karin. Sen efter det så följde jag med henne hem ett tag och kollade på bilder ;)
Klockan sex ikväll så började våran julavslutning på draggen, och jag gav mina presenter till dom jag skulle ge... Menmen, jag och Karin skulle gå och leta toaletterna medans dom höll på att dansa och sånt på scenen men när vi hittat dom så orkade vi inte gå tillbaka dit in för dom satt bara och spelade trummor och det såg inte kul ut. Så istället sprang vi runt överallt i draggen och tittade runt, vi gick in i alla rum som var öppna och sprang genom alla korridorerna och stängde in oss i ett skåp ;P Det var väldigt roligt!!! Sen efteråt så följde jag med Karin och hennes mamma och hyrde film och köpte chips, godis och päroncider. Sen så åkte vi hem till henne och satt och tjockade oss med tomteluvor på och tittade på baksmällan, det var jättetrevligt.



Menmen, jag kom hem efter tolv nångång och nu sitter jag i sängen och ska sova.
Godnatt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0