God jul!

GOOOD JUUUL!!!!
Dagen började med att man gjorde sig i ordning och fixade till sig och sen fick jag öppna några presenter på morgonen, det var tighs, en klänning, ett armband, ett halsband och ben and jerry's ;P Sen så gick jag och Joel till mormor vid tolv och åt lunch där. Efter det så åkte vi med mormor och Anders till Elinn (min moster) och där var morfar, Barbro, Alexis och Andreas. Mamma, Jens och barnen kom en liten stund efter oss. Vi åt julmiddag som var så otroligt gott, jag åt så mycket att jag trodde att jag skulle spricka.
Och så kom jultomten såklart och lämnade några paket, det var typ Elinn och Håkans granne som var tomte så alla barnen trodde att det var en riktig tomte ;) Sen så öppnade vi alla paket. Jag fick två till tights, ett par byxor, en kofta, en huvtröja, en chokladask, en almanacka, ett wii spel, nagel-saker, smink, böcker, en Christina Aguilera parfym och jag fick också pengar. Efter alla paket var öppna så tog vi det lugnt och bara chillade... Jag måste bara berätta att Håkan och Elinn hade spänt fast sin julgran i taket med ett snöre för den hade ramlat fem gånger ;P
Menmen, vi åkte hem vid tio och såg på en film här hemma.
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är helt slut, hoppas alla har haft en riktigt god jul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0