Dålig uppdatering!

Jag tänkte berätta lite vad som har hänt dom senaste dagarna då jag inte har skrivit. På fredagen såg vi en film på skolan. Den hette Good Will Hunting, den var grymt bra! Sen så åt vi lunch och sen fick man välja om man ville ha morotskaka eller kladdkaka. Jag valde morotskaka och bitarna var hur störa som helst, jag orkade nästan inte hela och efteråt kände man sig proppmätt.



Och på lördagen så var det julbasar på skolan. Jag var servitris där i nästan tre timmar. Först så gick jag runt och gjorde ingenting för det kom nästan inga i början. Sen så kom det bara mer och mer folk så det blev helt fullt därinne och en stor kö som ville komma in då var jag med karin och höll på att ta bort disken till dom som stod och diskade, det var väldigt synd om dom för det blev bara större och större högar med disk. Sen så åkte karin och det hade jag också tänkt, men då såg jag att solveig var helt ensam och tog all disk(det jag och karin gjort innan) så då stannade jag och hjälpte henne tills det värsta var över ;)
På kvällen så var jag barnvakt till Theo och Liam, det var ganska lugnt dom skötte sig bra!

På söndagen så gjorde jag inte så mycket, var bara hemma och tittade på första säsongen av Grey's Anatomy med mamma. Men det var härligt att bara lata sig ;P

Och på måndagen så började skolan på riktigt igen, det var ju tråkigt. Jag hade gärna haft en till temavecka ;)
Efter skolan så satt jag bara och gjorde lite läxor och sånt...

Igår och idag har jag stannat hemma för att jag är förkyld och hostar hela tiden på natten så jag kan inte somna. Nu sover jag i fotöljen istället för i sängen för jag kan inte ligga rakt för då är hostan som värst.
Nu sitter jag med min lillebror i mitt knä, han är väldigt grinig men otroligt söt! <3



Hoppas alla har haft det bra, byebye!

Kommentarer
Postat av: rolf

Ja, du fick en tuff lördag. Jättesnällt av dig att du orkade vara barnvakt på kvällen ändå. Hoppas du mår bättre nu.

2009-12-04 @ 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0